تقویم رومیزی توسط شرکت ها تهیه و بین مشتریان و شرکا توزیع می شود
نوشته شده توسط : حسین احمدی

تقویم رومیزی توسط شرکت ها تهیه و بین مشتریان و شرکا توزیع می شود. تقویم رومیزی یکی از هدایای تبلیغاتی است که معمولاً در پایان سال در سررسید یا به طور مستقل توسط شرکت ها تهیه می شود و بین مشتریان و شرکا توزیع می شود. تقویم رومیزی قطعاً بهترین گزینه برای آنهاست. سفارش هر یک از آنها هزینه زیادی ندارد و مجبور نیستید هزینه بالایی را پرداخت کنید. یکی از مهمترین و اساسی ترین ویژگی های تقویم رومیزی ارزان این است که می توانید آن را در دو نسخه خصوصی و عمومی طراحی کنید و هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

یکی از مزایای این محصول برای کاربر این است که می تواند تمام روزهای ماه را مشاهده کرده و بدون نیاز به ورق زدن ، همه چیز را با یک نگاه برنامه ریزی کند. نوعی پیشخوان هفتگی نیز وجود دارد که البته قطر تقویم رومیزی را افزایش می دهد و به دلیل افزایش فلپ ها و افزایش فنر قیمت افزایش می یابد. تقریباً همه دفاتر و شرکت های دولتی و خصوصی به تقویم رومیزی احتیاج دارند ، تقویم رومیزی روی میز قرار می گیرد و برای عموم قابل مشاهده است ، بنابراین با انتخاب آن به عنوان هدیه تبلیغاتی می توانید از تبلیغات مثبت و م effectiveثر مطمئن باشید. به طور کلی چاپ ، هزینه های آن کمتر از چاپ خصوصی و همچنین کیفیت چاپ پایین تر از چاپ خصوصی است ، زیرا از رنگ ها به صورت متعادل استفاده نمی شود.

گروه نگارینه برای تولید و عرضه مستقیم 98 نوع تقویم رومیزی ، تولید انواع تقویم رومیزی در سال 1998 به صورت تقویم رومیزی ویژه و تقویم رومیزی عمومی و استفاده از بهترین مواد اولیه ، آمادگی خود را اعلام کرد. طراحی و ساخت تقویم رومیزی مطابق با سلیقه سازمانی شما با استفاده از تیم طراحی مجرب و تیم تولید در صحافی ، کلیه راحتی های لازم برای تهیه محصول و تقویم رومیزی پیچیده را فراهم آورده است. هنگام چاپ یک تقویم رومیزی ویژه ، می توانید اندازه ها ، تصاویر صفحات و حتی پایه تقویم مورد علاقه خود را سفارش دهید. اگر در مرحله پوشش بستر از چسب بی کیفیت استفاده شود ، ممکن است پوشش شیشه از مقوا جدا شود و ممکن است بستر شکسته شود ، یا اگر در مرحله سلفون از سلفون بی کیفیت استفاده شود یا ممکن است حبابی بین کاغذ شیشه و لایه سلفون ایجاد شود پوسته سلفون قسمتهایی از پایه و به اصطلاح پوست کنده می کند.

تقویم شامل همه مناسبت ها و اطلاعات جامع است که در پایین صفحه طراحی شده است و صفحات داخلی دارای تاریخ میلادی و شمسی است. مجتمع چاپ و تبلیغات Pan Advertising به عنوان تأمین کننده تقویم رومیزی تبلیغاتی ، آن را در انواع تقویم رومیزی چرمی ، تقویم رومیزی سلفون ، تقویم رومیزی با جلد گالینگور و تقویم رومیزی چوبی ارائه می دهد که به دلیل هزینه پایین بسیار کارآمد است و قابل استفاده است مفید روزانه از تقویم رومیزی تبلیغاتی برای نوشتن اطلاعات استفاده می کند و اگر به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان ارائه شود ، مارک حک شده روی تقویم رومیزی تبلیغاتی در ذهن مخاطبان باقی خواهد ماند. مواد مناسب: تقویم رومیزی چوبی نقش با رایحه گل رز یکی دیگر از محصولات افتخارآمیز مجموعه است. نوع دیگر تقویم رومیزی ، تقویم رومیزی برای یادداشت ها است که به طور گسترده ای نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مرحله سوم و در واقع آخرین مرحله ، مرحله اتصال تقویم رومیزی است. تقویم رومیزی مبتنی بر تلفن همراه با 14 صفحه از تصاویر و آیات گل حافظ در پایه های رنگی ، مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است. برای چاپ 98 تقویم رومیزی می توانید: اندازه تقویم رومیزی ، تعداد ورق های تقویم (7 صفحه -12 صفحه -13 صفحه -14 صفحه و غیره) ، مطالب تقویم پایه ، نوع کاغذ تقویم ، تعداد سفارشات و هر آنچه می خواهید به ما بگویید. جزئیات بیشتر در بخش ویژه دسک تاپ دسک تاپ آورده شده است. و آرم شرکت ، آدرس و اطلاعات تماس را بر اساس تقویم به اشکال مختلف چاپ کنید و همیشه در حوزه دید مشتریان خود باشید.

اما اگر پرونده شما آماده نیست و می خواهید طراحی تقویم رومیزی را برای چاپ رسانه تصویری آنلاین سفارش دهید. در این آموزش ، ما در چند مرحله ساده یک تقویم رومیزی در فتوشاپ طراحی می کنیم و فایل طراحی شده را چاپ می کنیم یا از آن به صورت دیجیتالی استفاده می کنیم. شما از دستگاهی استفاده نمی کنید مگر اینکه نیاز خاصی داشته باشید. ما هنوز ایده های جالبی برای شما داریم. برای نوشتن محتوای خود و غیره به چه اندازه و اندازه ای نیاز دارند. اینها همه نکاتی است که باید بخاطر بسپارید.

در مقالات مربوط به آموزش فتوشاپ "مجله فرادرس" ، دروس نحوه طراحی مهر خاتم و نحوه طراحی جلد آلبوم موسیقی را ارائه دادیم. نام و مارک تجاری شما در ذهن او بررسی می شود. سفارش خود را با دقت و کیفیت بالاتری اجرا کنید و سپس صفحات داخلی را روی زمین چاپ کنید زمان پیاده روی و سفارش را به موقع و با توجه به نظر شما ارائه دهید ؛ این هم از نظر مالی و هم از نظر کیفیت تقویم رومیزی که دریافت می کنید به درد شما می خورد. مواد به کار رفته در پایه تقویم چوب طبیعی است که به دلیل کیفیت و دوام بالا می توانید چندین سال از آن استفاده کنید. در یک تقویم رومیزی آماده ، اطلاعات مربوط به مارک فقط در صفحه اول تقویم یا در پایه آن چاپ می شود.





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: